נוטריון בתל אביב – השירות המבוקש ביותר

נוטריון בתל אביב

הרבה אזרחים ישראליים נמצאים בסיטואציה שבה הם מבקשים סיוע בשירות להגשת מסמכים מתורגמים לצורך הליכים בירוקרטיים. על המסמכים המתורגמים יש להיות מאושרים ומאומתים. על מנת לעשות זאת מומלץ לפנות לעורכי דין המתמחים בנושא של נוטריון בתל אביב כי מדובר בהליך שלא ניתן לבצע אותו לבד. עורך דין המתמחה בתחום יציל את המבקשים סיוע מתהליך בירוקרטי ארוך ומייגע שאך ורק בסיוע משפטי ניתן לבצעו.

אין סיכוי שתצליחו לנצח על התהליך הזה לבדכם ועל כן, מראש התחילו לחפש עורך דין נוטריון בתל אביב שידע לסייע לכם בכל הנדרש בהליך הלא פשוט הזה, המתנהל מול המוסדות הבירוקרטיים.

עורך דין נוטריון – איך תזהו אותו?

על מנת שעורכי דין יוכלו לקבל את האישור הפורמלי לשמש כנוטריוניים עליהם להיות בעלי וותק של מעל 10 שנים בתחום המשפטים. זהו תנאי בסיסי ועיקרי לכך. ללא הוותק הזה עורך הדין לא יוכל לגשת אל המבחן הייעודי ולבצע אותו. וכך לא יוכל להפוך לנוטריון למעשה. המבחן מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין הוא המבחן היחיד הקובע שעורך דין יוכל לתרגם לאמת, לאשר ולנסח מסמכים ספציפיים הנדרשים להצגתם בבתי המשפט למען יהיו קבילים עבור התהליך.

הסיבה המהותית לכך שהאזרחים שוכרים דין נוטריון בתל אביב היא הביקוש המתגבר לויזה לצורך עבודה בחו"ל או לימודים. זוהי הסיבה שישנה דרישה עיקרית שהינה חלק מהתהליך הבירוקרטים מטעם המוסדות השונים לצורך תרגום, ניסוח, אימות ואישור מסמכים ספציפיים. זהו תהליך כל כך מורכב ועל כן שקלו עורך דין נוטריון מוסמך ובעל וותק ומומחיות בתחום.

אחת הטעויות היותר נפוצות בתחום היא בעצם אי הידיעה שעורך הדין הנוטריון הוא גם המתרגם. כך מי ששוכר את שירותיו לא באמת צריך לשכור גם את המתרגם לצורך תרגום המסמכים הנדרשים. העובדה הזאת הולכת לחסוך לא מעט כסף להרבה מאד אזרחים שעד עכשיו לא ידעו את זה בכלל ובזבזו זמן כסף ובירוקרטיה על שני אנשי מקצוע במקום על איש מקצוע אחד בלבד.

נוטריון – הוא חשוב לכם

החותמת המוטבעת על המסמכים לאחר שהם עוברים אימות, ניסוח, אישור ותרגום היא חותמת ה'אפוסטיל'. זוהי חותמת שבה ניתן לראות את השם ואת מספר הרשיון של העורך הדין המטפל בכם, והחותמת שייכת למעשה למשרד החוץ. חלק מהמדינות החתומות על אמנת האג מסתפקות בחותמת האפוסטיל לצורך אימות נוטריוני לשפות הנדרשות בתהליך הזה.

חשוב – וודאו שעורך הדין שלכם מוסמך להתנהל כנוטריון

עורך דין לו יש הסמכה להתנהל כנוטריון הוא עורך דין שעבר את המבחן הייעודי של לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים. התנאי לגשת למבחן הוא לאחר שהוא הוכיח שהינו בעל עשור של וותק בתחום עריכת הדין. זהו תנאי עקרוני והמהותי והינו היחיד המזכה את עורך הדין לגשת אל המבחן הזה לאחריו יקבל את ההסמכה לאמת, לאשר, לנסח וגם לתרגם מסמכים מסוימים שנדרשים על מנת להפוך אותם לקבילים בבתי המשפט על פי הדרישה.

כללי תביעות נזיקין
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פיצויים לניצולי שואה – מה אומר החוק?
בהתאם לחוק השילומים, ניצולי שואה זכאים לתגמול כספי מגרמנים  אשר מוגדר כפיצויים, אשר מוענקים להם...
קרא עוד »
אפר 28, 2020
המדריך המלא למציאת עורך דין צבאי מקצועי ואמין
חיילים בקבע, בסדיר או במילואים עשויים למצוא את עצמם במחלוקת משפטית מול הצבא. זה לא משנה אם אתם בצד...
קרא עוד »
אוג 22, 2022
עורך דין לירושה
תכנון מס נכון יכול להיעשות גם על ידי ביצוע פעולות שונות להעברת בעלות על נכסים, ובכך לפטור את המחזיק...
קרא עוד »
אפר 28, 2021