נוטריון לרוסית – זאת הסיבה שאתם זקוקים לו

נוטריון לרוסית

אותה עליה משמעותית שהגיעה לארץ מרוסיה היא לא סוד. העולים, דוברי השפה הרוסית, לאו דווקא מגיעים מרוסיא אלא גם מהארצות בן השפה הרוסית הינה שפה מדוברת, ולכן הם זקוקים לשירותיו של עורך דין  מוסמך שיכול להתנהל גם כעורך דין המתמחה בנושא נוטריון לרוסית  ובעצם, הדרך היחידה שהם יכולים לשמש עורכי דין נוטריוניים היא אך ורק אם הם עברו בהצלחה את המבחן של לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים, וכל זאת בתנאי שיש להם 10 שנות וותק, רק כך ניתן להיות זכאים לגשת למבחן.

אזרחים הנזקקים לשירות עורך דין המשמש גם כנוטריון פונים גם למתרגמים מקצועיים בנוסף לעורכי הדין על מנת לתרגם באופן מקצועי מעברית לרוסית ואף ההיפך, אבל למעשה לא כולם יודעים שעורך דין נוטריון יכול להיות מתרגם וגם לחסוך את הצורך בפניה לאנשי מקצוע בנוסף.

עורכי דין שמבצעים את התהליך זה צריכים לעבור מבחן הסמכה מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין, כך שעל מנת שעורך דין יוכל להתנהל כעורך דין נוטריון לרוסית עליו לצבור וותק של עשר שנים לפני הכל, על מנת להיות זכאי להיבחן, להיות בעל היכולת המתאימה לתרגום, ניסוח ואימות מסמכים ספציפיים לצורך הצגה בבית המשפט על מנת שיהיו קבילים וככה לא תווצר סוגיה של זימון עדים נוספים לצורך אימות תוכן מסמכים.

כך תזהו עורך דין מוסמך לנוטריון

עורך דין לו קיים וותק  של מעל 10 שנים זכאי באופן ישיר לגשת אל מבחני לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים. במידה וסיים את המבחן בהצלחה יקבל זכאות לשמש כעורך דין נוטריון ובעל הזכות לתרגם, לאשר ולאמת מסמכים שנדרשים באופן ספציפי עבור התנהלות בירוקרטית בישראל.

מה הצורך לשכור את שירותיו של עורך דין נוטריון?

אותם המסמכים הנדרשים להצגה לתרגום, אימות ואישור הם מסמכים המחייבים שירות עורך דין מוסמך שמשמש גם כעורך דין נוטריון לרוסית וכדי להגיע לכך עליו לבצע הליך שרק עורך דין שיש לו וותק של מעל לעשר שנים יכול לבצע. דרישה עבור שירות של עורך דין נוטריוני מגיעה לרוב מעולים חדשים וקשורה לחיזוק של תביעת ביטוח לאומי או מסמכים נוספים הנדרשים לטפל בהם ועליהם חלה בירוקרטיה לא קלה.

כללי תביעות נזיקין
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי פונים לעורך דין פלילי
עולם המשפט, כפי שאנחנו יודעים, מחולק לשני חלקים עיקריים. חלק אזרחי שבין אדם לחברו או בין אדם לחברה...
קרא עוד »
פבר 10, 2020
תמלול שיחות – לכל מטרה
תמלול הוא תהליך של המרת אודיו שהוקלט על ידי מיקרופון או מכשיר אחר ללכידת קול לטקסט כתוב הניתן לקריאה...
קרא עוד »
יול 07, 2022
מתי מומלץ להיעזר בעורך דין צבאי?
עורך דין צבאי הינו עו"ד המתמצא בהיבטים המיוחדים של המשפט הצבאי, של ייצוג מול שלטונות הצבא, ליווי...
קרא עוד »
ינו 11, 2021