מיתוג לעורכי דין – למה זה חשוב?
אין זה סוד שהעולם שלנו עובד על מיתוג ושיווק. מי שיודע כיצד למתג את עצמו בצורה נכונה, לשווק את עצמו לקהל הרלוונטי, לפרסם את עצמו במקומות הנכונים, בסופו של דבר, יצליח לייצר לעצמו קהל לקוחות נאמן וסביר להניח שהוא גם יצליח לייצר לעצמו מקור הכנסה לא קטן.
זה נכון לגבי כל תחום מקצועי, בפרט זה נכון כשמדובר על מיתוג לעורכי דין. כידוע, בישראל קיים שוק עורכי דין מאוד גדול, למעשה כמות עורכי דין פר אוכלוסייה הוא מהגדולים במערב, ועל כן התחרות בשוק זה היא מאוד גבוהה וקשה.
לכן, מי שרוצה לייצר לעצמו קהל לקוחות גדול ורחב, בין אם מדובר במגזר הפרטי או העסקי, חייב לדעת כיצד למתג את עצמו נכון, בשביל למשוך אליו קהל לקוחות רלוונטי. אחרת הוא עלול להישאר מאחור ולראות כיצד המתחרים שלו יכולים לגבור עליו. הפתרון הוא, למצוא איש מקצוע שידע למתג אותו על פי היתרונות היחסיים שעומדים לרשותו, באופן ייחודי, כך שכל מי שייחשף אליו יבין מיד, למה הוא איש המקצוע המתאים עבורו.
כיצד מבצעים מיתוג בצורה נכונה?
בשלב הראשון, יש לאפיין פרמטרים מסוימים שקשורים לעבודתו של עורך דין איתו עובדים על מיתוג עורכי דין. יש לבחון היטב, במה הוא טוב, במה הוא שונה מאחרים, מה האפיונים העיקריים שלו.
בשלב שני, יש לבחון כיצד למתג אותו בעזרת אפיונים אלו, כשלצידם מתייחסים גם לשאלות נוספות, למשל, איך עבודתו יכול לשפר באופן ניכר את מצבו של הלקוח, וכן כיצד הוא יכול להציע שירותים מקוריים, מקצועיים ומתקדמים.
בשלב שלישי, צריכים לדעת איך להשתמש באמצעים ובכלים השונים שעומדים לצורכי מיתוג, בין אם זה אינטרנט, טלוויזיה, רדיו, עיתונות כתובה ועוד.