מהי הדרך הטובה ביותר לשלוח מסמכים לבית המשפט?

בתי עסק בכלל ועורכי דין בפרט וגם אנשים פרטיים שנדרשים להגיש מסמכים שמיועדים להליכים משפטיים, צריכים לעבוד עם חברות שמתמחות במסירת מסמכים שכאלה. הכוונה לחברות שליחויות מקצועיות שמעסיקות שליחים שמבצעים את העבודה עבור הלקוחות בהתאם לדרישות שלהם.

כיצד מתבצע משלוח של מסמכים משפטיים?

המונח המקובל בתחום השליחויות לסוג כזה של משלוחים היא מסירה משפטית. אלה יכולים להיות מסמכים שקשורים לתביעות, מסמכים שהם חומר משפטי לשימוש בבית משפט, צווים או פריטים אחרים שקשורים כך או אחרת לתחום המשפט. יש למסמכים האלה חשיבות רבה, שכן הם יכולים להוות משקל משמעותי בתהליכים משפטיים שונים. מעבר לזה, אותם מסמכים חייבים להיות מוגשים לאנשים ספציפיים שמעורבים בתהליך ולא כל אחד יכול לקבל אותם, כפי שלא כל אחד יכול לקרוא אותם, לכן יש חשיבות מי מעביר אותם. המסירה תתבצע על ידי שליח מקצועי שמועסק על ידי חברת השליחויות, לבקשתו של הלקוח. עליו לעשות זאת בהתאם לתנאים, בין אם זה מבחינת המיידיות ובין אם זה מבחינת המיקום בו מתבצעת המסירה.

כיצד בוחרים עם איזו חברת שליחויות לעבוד?

פרמטר ראשון שצריך להתייחס אליו הוא המוניטין והאמינות של החברה. מאחר ומדובר על מסירה משפטית, החברה צריכה לספק לנו שליח שידע לשמור על דיסקרטיות, ישמור על סודיות הלקוח, ולא להעביר את המידע לאיש. פרמטר שני, יש לעבוד עם חברות שיכולות לבצע את המסירה באופן מיידי וישירות לנמען. על כן, הן צריכות להיות מסוגלות לבצע את המשלוח גם בשעות לא צפויות. זה נכון גם אם לא מדובר בשעות עבודה רגילות. פרמטר שלישי, הלקוחות צריכים לקבל מהחברה את כל המידע הרלוונטי על אודות המסירה, ואם היא לא התבצעה, הרי שעליה לדווח על כך ללקוח ולספק פתרון לסיטואציה. פרמטר רביעי, במידה ומדובר במשרד עורכי דין גדול או חברה גדולה, הרי שחברת השליחויות צריכה להעמיד לרשותה צוות זמין, בגודל המתאים ובכל שעת עבודה.

אולי יעניין אתכם?